Výdaje v podnikání, jejich efektivní využití a optimalizace aneb jak optimalizovat výdaje pro úspěšné podnikání
Externí účetní, lektorka kurzů pro podnikatele a online podnikatelka s nadšením pro vzdělávání a osobnostní rozvoj.
Třetí z cyklu 4 seminářů. Absolvováním tohoto semináře získáte vhled do oblasti výdajů v podnikání. Základní principy daňové uznatelnosti výdajů rozšíříme o možnosti optimalizací, o kterých mnoho podnikatelů neví, nebo nedokážou využít jejich plný potenciál. Ukážeme si, jak zcela legální cestou využít tyto výdaje naplno a v závěru se dozvíte, jak zhodnotit výhody a nevýhody založení s.r.o. a převodu podnikání nebo jeho části na firmu.
Na třetím semináři se zaměříme na:
- výdaje OSVČ v daňové evidenci,
- auto v podnikání,
- pracovní cesty podnikatelů,
- tvorba rezerv na opravy dlouhodobého majetku,
- spolupracující osoby,
- odečet daňové ztráty,
- výdaje na zaměstnance a zaměstnanecké benefity,
- OSVČ vs. s.r.o. – základní kritéria pro zhodnocení.
Cena semináře:
- 2.200 Kč včetně DPH,
- 1.400 Kč včetně DPH pro členy Krajské hospodářské komory Královéhradeckého kraje.
Pro účastníky je v průběhu semináře zajištěno občerstvení.
Při účasti na všech čtyřech seminářích získáte poslední seminář za poloviční cenu.
Následující semináře z cyklu:
- 4.12. - Daň z přidané hodnoty pro podnikatele aneb průvodce problematikou DPH.
Harmonogram
10:00 - 11:00
11:00 - 11:15
11:15 - 12:15
12:15 - 12:45
12:45 - 14:00
první část semináře
coffee break
druhá část semináře
oběd
třetí část semináře
Lucie Birulová
externí účetní, lektorka kurzů
Externí účetní, lektorka kurzů pro podnikatele a online podnikatelka s nadšením pro vzdělávání a osobnostní rozvoj.